/ Vertel me alles en meer
Contact onze Service Sales:
servicesales@huisman-nl.com Service Sales

/ Service to perform

Het Huisman Services Team levert ondersteuning vanuit alle Huisman vestigingen of op iedere, door de klant aangegeven, locatie. Het servicenetwerk wordt geleid vanuit Huisman in Nederland en wordt ondersteund door de lokale servicekantoren in Schiedam, Houston (USA), Singapore en Navegantes (Brazilië).

 

 

Een Account Manager van het lokale servicekantoor is het eerste aanspreekpunt voor alle vraagstukken met betrekking tot alle Huisman installaties.

Veiligheid Voorop

Veiligheid Voorop

Bij Huisman is een veilige werkomgeving prioriteit nummer één voor zowel Huisman werknemers als de werknemers van Huisman klanten en leveranciers. Huisman streeft naar voortdurende verbetering van procedures en systemen met betrekking tot gezondheid en veiligheid. Dit wordt gezien als een belangrijke stimulans voor een veilige en succesvolle werkomgeving.

 

Afhankelijk van interne en externe behoeften worden trainingen of initiatieven ontwikkeld voor alle Huisman werknemers om ze niet alleen bewust te maken van hun eigen gezondheid en veiligheid, maar ook van die van de mensen om hen heen.

 

In de praktijk kan dit gerealiseerd worden door leiderschapstrainingen op het gebied van veiligheid en/of ‘dropped objects’ bewustwordingstrainingen. Dit in aanvulling op trainingsprogramma's zoals: HUET, BOSIET, of andere lokaal vereiste opleidingen. Deze programma’s voorzien in een breed scala aan veiligheidsbehoeften voor verschillende locaties en toepassingen: van kantoor tot on-site; overal waar Huisman werkzaam is.

Vast Eerste Aanspreekpunt

Vast Eerste Aanspreekpunt

Huisman Services wijst klanten altijd een specifiek eerste aanspreekpunt toe, indien mogelijk in dezelfde of aangrenzende tijdzone.

 

Voordelen:

  • Altijd direct in contact met de juiste persoon binnen de organisatie;
  • Kennis van de specifieke installaties, de klanteisen en -wensen;
  • Up-to-date over de actuele status van de installaties / lopende zaken;
  • Ondersteund door ons Customer Relationship and Service Management (CRSM) programma;
  • Up-to-date kennis over de werkzaamheden en voorkeuren van de klant wordt bijgehouden.
Wereldwijde Kwaliteitsgarantie

Wereldwijde Kwaliteitsgarantie

Kwaliteit is leidend binnen onze organisatie. Jarenlange ervaring op het gebied van R&D, productontwerp, productie, assemblage, inbedrijfstelling en onderhoud hebben geleid tot een hoog kennisniveau op het gebied van materiaal en componenten. Dit is ingebed in onze kwaliteitsnormen en productie- en leveringseisen. Bovendien heeft Huisman kennis van systemen tijdens de operatie en hun dagelijkse prestaties onder barre omstandigheden.

 

Naast onze eigen richtlijnen en procedures hebben we een uitgebreide ervaring in het werken met erkende instanties als Lloyd's, DNV, ABS, API en anderen die eisen dat aan specifieke eisen wordt voldaan.

 

Voordelen:

  • Directe toegang tot ‘Original Equipment Manufacturer’ (OEM) data en ondersteuning om de originele Huisman kwaliteit te kunnen garanderen;
  • Ervaring met internationaal erkende instanties;
  • Uitgebreide ervaring en langdurige samenwerking met door Huisman geauditeerde en goedgekeurde leveranciers.
Kennis en Data

Kennis en Data

Huisman verricht alleen service op door Huisman gebouwde installaties. Service Engineers die aan de installaties werken, hebben altijd de beschikking over de originele engineering data. Zodra zij geconfronteerd worden met complexe technische vragen, kunnen de Service Engineers rekenen op hun collega’s op kantoor die gecoördineerd worden door de Service Coordinators.

 

Vanwege de nauwe banden met de Huisman Academy is Huisman Services het aanspreekpunt voor de klant voor al hun Huisman installatie-gerelateerde trainingsbehoeften tijdens de gehele operationele levensduur van de installatie.

 

Voordelen:

  • Altijd de beschikking over de originele en laatste engineering data;
  • Engineers met kennis van de laatste ontwikkelingen;
  • Eerste contactpersoon (Account Engineer) om de voortgang te monitoren tijdens engineeringopdrachten;
  • Originele Huisman kwaliteit voor onderdelen, reparaties en aanpassingen wordt gegarandeerd;
  • Nauwe banden met de Huisman Academy voor de ontwikkeling en uitvoering van klantspecifieke trainingen.
Wereldwijde Kennisdatabase

Wereldwijde Kennisdatabase

Alle Huisman servicekantoren hebben direct toegang tot het CRSM (Customer Relationship and Service Management) programma wat binnen de organisatie gebruikt wordt. Binnen dit CRSM-programma is de geschiedenis van elke installatie gedocumenteerd en beschikbaar op ieder Servicekantoor.

 

Elke vraag die door de klant wordt gesteld, wordt met een uniek traceernummer in het CRSM-programma geregistreerd. Door het gebruik van dit systeem zijn alle documenten makkelijk terug te vinden en intern wereldwijd beschikbaar.

 

Voordelen:

  • De historie en kennis van de installaties is wereldwijd beschikbaar;
  • Wereldwijd is een snel antwoord beschikbaar als dit met spoed gevraagd wordt;
  • Door de huidige ontwikkeling zijn waardevolle klantgegevens veilig en betrouwbaar via internet toegankelijk voor onze klanten.
Wereldwijde Ondersteuning

Wereldwijde Ondersteuning

Tijdens de afgelopen jaren is de Huisman-organisatie wereldwijd uitgebreid met verschillende Service- / After Sales-kantoren en productielocaties. Vanuit deze locaties ondersteunt Huisman alle klanten wereldwijd. Dit wordt gecoördineerd door een vaste Account Engineer.

Relevant articles

Relevant articles

Would you like to read more about our services?

 

Read more about maximising productivity - the Huisman approach
Read more about enhancing operational efficiency
Read more about Huisman on-site support

 

Check all our articles at:

Lees verder